duminică, 21 noiembrie 2010

Toamna si cadoul ei...... raceala

Se putea, ca toamna aceasta, cand e cel mai putin indicat sa racim, sa nu se intample chestia asta?
Desi e o toamna neobisnuit de calda, pe mine m-au dat gata diferentele mari de temperatura dintre primele ore ale diminetii cand plecam la munca si orele dupa amiezii cand ieseam de la munca.
Cu tati e o alta poveste. El pleaca si vine de la munca cam pe aceeasi temperatura (5 am = 8pm), dar sta mult timp afara.
In cazul meu, dupa cum era de asteptat, tratamentul a fost unul ........ naturist: ceai fierbinte cu multa lamaie si miere.
Azi am aflat ca exista un medicament pe care il pot lua si in sarcina: Ocillococcinum. Sunt niste bilute mici, albe, dulci, pe care le pui sub limba si astepti sa se topeasca. Am luat deja unul. Parca nu mai sunt atat de infundata la nas.
Vedem maine cum evolueaza lucrurile.
Si pentru ca, in urma tratamenului puternic, in cazul lui, tati se simte mai bine, de azi s-a incheiat perioada de izolare.
Din pacate nu se prea poate bucura de ea ptr ca dupa ce a venit de la servici a plecat in graba la Ocna Mures. Se pare ca va dormi la Blaj.
Asa ca, bebe, in noaptea asta, it's just you and me.
Am tratat cu unchiul Cristi in seara asta sa imi aduca ceva de la Mac (poftesc de vreo luna), si in seara asta facem o pijama party doar eu si......bebe.
Speram sa gasim un film de Doamne ajuta pe vreun canal, daca nu incercam sa terminam sezonul 6 din Desperate Housewives.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu